Shop Mobile More Submit  Join Login
I'll Get Crunk in your asshole by virus07 I'll Get Crunk in your asshole by virus07
Because the C drive just doesn't satisfy all the time.
Kinda old, but I'd share.

Doesn't hurt to comment or fav.
Add a Comment:
 
:iconxxrenzokukenxx:
XxRenzokukenxX Featured By Owner Aug 2, 2007
superb colors
Reply
:iconforscenic:
forscenic Featured By Owner May 26, 2006
get crunk nigga
Reply
:iconsexyalice:
SexyAlice Featured By Owner Aug 5, 2005   Digital Artist
Not liking the title lol but it looks nice especially the colors =D
Reply
:iconlaath:
Laath Featured By Owner Aug 5, 2005  Student
love it. +fav
Reply
:iconforexus:
forexus Featured By Owner Aug 4, 2005
Great shit m8!
Reply
:icon-overlord:
-overlord Featured By Owner Jul 30, 2005
I'm a fan of not always having the light source in front, cool work :)
Reply
:iconcatastrofic:
Catastrofic Featured By Owner Jul 28, 2005
that's tight.
Reply
:iconsupersaiyanz10:
supersaiyanz10 Featured By Owner Jul 28, 2005
nice bold colors, like the colorful lighting :D
Reply
:icondigitalshock:
digitalshock Featured By Owner Jul 28, 2005
let's collab this.
Reply
:iconvirus07:
virus07 Featured By Owner Jul 28, 2005
You wanna add on? I'll upload the psd, and send in a note.
Reply
:iconaarora:
aarora Featured By Owner Jul 28, 2005
Nice work man, I like the colors and brushing.
Reply
:iconspeakerbox:
Speakerbox Featured By Owner Jul 27, 2005
Lets collab in 23 days.
Reply
:iconvirus07:
virus07 Featured By Owner Jul 27, 2005
No prob with me babe <3, but the funny thing is I was gonna toss this to you half way through it.
Reply
:iconbateri:
Bateri Featured By Owner Jul 27, 2005
thats like hotness under the earths crust (aka Lava)
Reply
:iconvektorkunst:
VektorKunst Featured By Owner Jul 27, 2005   Digital Artist
HOLY SHIT MAN

god. make me a tag.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
July 27, 2005
Image Size
478 KB
Resolution
1000×550
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
702
Favourites
17 (who?)
Comments
15
Downloads
220
×